joi, martie 08, 2007

Buna dimineata, Transparenta!!!

Cica suntem in martie, e primavara, cand pana si „stramosii scot degetele afara”. Eu, sincer, nu am vrut chiar atata transparenta, ci doar datele de contact ale primariilor din judet. Asa ca m-am pus pe adunat hartiute: de la Consiliul Judetean, de la Directia Muncii, de pe la diversi cunoscuti, am search-uit pe net (4 site-uri ale organelor judetene), am mai dat telefoane.
Rezultatul: in 7 zile lucratoare am adunat telefoanele a 60 de primarii – din 64 – , cam tot atatea faxuri, si 32 adrese de e-mail folosite in aceste primarii, multe dintre ele fiind adrese personale ale celor ce lucreaza acolo. Si daca, fereasca cerul!, ceva se intampla si proprietarul e-mail-ului nu mai lucreaza la primarie?!?! Tre’ sa faca alta, pe care, uf!, nu o comunica nimanui. Ca doar e adresa oficiala ...
Pe cea mai oficiala lista posibila, a Consiliului Judetean, multe date sunt eronate. Ah! Nu incercati la CIC: nu e rolul lor sa aiba astfel de informatii.

Sonia Nitu

Niciun comentariu: