miercuri, iulie 25, 2007

Munca in strainatate,
la AJOFM Sibiu
Conform Hotărârii Guvernului nr. 640/2007 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă precum şi pentru stabilirea unor măsuri de reorganizare instituţională, Oficiul pentru Migraţia Forţei de Muncă s-a desfiinţat, atribuţiile acestuia fiind preluate de structurile ANOFM.
Astfel începând cu luna iulie 2007 înscrierea în baza de date şi selecţiile anunţate de Oficiul pentru Migraţia Forţei de Muncă pentru contracte de munca în străinătate se vor face la sediile agenţiilor judeţene
Documentele necesare pentru obţinerea unui loc de muncă in străinătate sunt următoarele:
- copie B.I. sau C.I. cu valabilitate de minim 6 luni;
- copie paşaport cu valabilitate de minim 6 luni;
- fişă individuală (tipizat);
- C.V. în limba româna (tipizat);
- copie legalizată a certificatului de absolvire şi/sau calificare;
- copie legalizată a cărţii de muncă (toate paginile scrise);
- certificat de sănătate (conform HGR nr. 850/2002);
- cazierul judiciar în original care să ateste că nu are antecedente penale (termen de valabilitate 6 luni);
- declaraţie pe propria răspundere legalizată notarial din care să rezulte că solicitantul nu beneficiază de pensie de invaliditate;
- declaraţie pe propria răspundere din care să rezulte numărul de copii minori aflaţi în întreţinerea acestuia, autentificată la notariat;
- dovadă emisă de Serviciul Public pentru Asistenţă Specială / Primar, din care să rezulte că solicitantul de locuri de muncă în străinătate a notificat acestora intenţia de a lucra în străinătate (H.G. 683/2006);
- 2 fotografii tip paşaport.
Pentru fiecare meserie actele menţionate mai sus vor fi completate cu cele care să ateste pregătirea în domeniul respectiv, traduse şi legalizate, după caz, în limba statului de destinaţie şi in acelaşi timp de orice alte documente solicitate de către angajatorii străini.
Informatie furnizata de Responsabil Relaţii Mass-media al AJOFM Sibiu
Ovidiu Ogrean

Niciun comentariu: