marți, iunie 03, 2008

Capsunica, capsunea, ghici ce am facut de 1 iunie?

Cum era de asteptat, am sarbatorit Ziua Copilului! De fapt petrecerea a inceput cu o zi inainte, cand impreuna cu reprezentantii Hotelului Continental Forum si o parte din voluntarii nostri animatori am mers la Centrul pentru copii Guliver. Un tort maaaaaaaaaaaaare si multe cadouri oferite de hotel si libraria Alexandria i-au incantat pe copii... cu siguranta de abia asteptam urmatoarea intalnire :)

Incalzirea fiind facuta, ne-am pregatit pentru petrecerea speciala oferita de Hotelul Continental Forum piticilor care i-au trecut pragul. Costumati in personaje din Cartea Junglei, ne-am jucat, am colorat, am desenat, am modelat si ne-am pictat pe fata. Baloane de toate felurile, baloane de spuma, desene animate, o tombola cu multe premii si multe bunatati pregatite de echipa hotelului si animatorii Crucii Rosii au facut ca atmosfera sa fie una de neuitat!

Vrei sa vezi cum a fost? Click aici.


Niciun comentariu: