luni, mai 29, 2006

ALTII ...

Doi copii se joaca in fata blocului. Dau cu picioarele in niste resturi de gunoaie pe care alti neatenti le-au ravasit si le-au parasit. De la geamul bucatariei, bunicul vine cu un sfat intelept:
- Mai Vlad, adunati hartiile alea!
- Da’ nu le-am facut noi! se apara pruncul.
Eu, care merg pe drum si adun gunoaiele, sunt sigura ca bunicul va continua cu bunul sau sfat, sunt doar cateva hartii, cosul de gunoi e langa, copiii sunt maricei, ce mare scofala ...
De la geamul bucatariei, bunicul cugeta cu glas tare:
- No ... daca altii le-au facut ... ALTII sa le stranga!
Eu imi continui tigara, meditativa, da’ in gand.
Mai tarziu, un mosulet slab si cocarjat, administratorul scarii, a venit si le-a adunat. De ce nu le-am adunat eu? Sunteti nebuni? ALTII le-au facut! Eu meditez, eu JUDEC. Nu-i deajuns? Uf! Ce-am obosit.
Sonia Nitu

Niciun comentariu: